admin 27 - Апрель - 2013

Музично-теоретичні та вокальні дисципліни

Вчителі нашого відділу привітні та доброзичливі у спілкуванні з дітьми, водночас вимогливі педагоги, що наполегливо працюють над розвитком музичного слуху, відчуттям ритму, над постановкою голосу та розширенням вокального діапазону, підбором репертуару та створенням сценічного образу, допомагають створити індивідуальний стиль виконання, вчать, як слід застосовувати на практиці теоретичні знання.
Ця робота, починаючись на уроках сольфеджіо, музичної літератури, на уроках співу потім знайде своє логічне продовження і в позакласній роботі учнів, розвине їх кругозір, вплине на формування музично-художнього смаку.

 

 

 

 

 

 

Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв Вокально-теоретичні дисципліни. Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв

Дехто з учнів мріє в майбутньому стати виконавцем, тому природні їх здібності, навіть найкращі музичні, потребують шліфування, навіть найкращим голосом треба навчитися досконало володіти.
Викладачі, що працювали на теоретичному відділі із самого його початку – Пасхалова А.О., Панфілова В.Є., Кошелєва Л.Р., Ткаченко Н.І., Буровкіна В.А. Вони виховали талановитих учнів, які потім повернулися до рідної школи працювати вже викладачами.

Жайворонок І.Г. - Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Заботіна Н.А. - Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Крамар К.А. - Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Жайворонок І.Г.
Заботіна Н.А.
Крамар К.А.
Матвієнко В.Л.- Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Пасхалова А.О. - Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Селіванова М.М. - Преподователи - Вокально-теоретичні дисципліни - Дитяча школа мистецтв №2  м. Миколаїв
Матвієнко В.Л.
Пасхалова А.О.
Селіванова М.М.

Сьогодні на вокально-теоретичному відділі ДШМ №2 діляться своїми знаннями і вміннями талановиті викладачі: завідуюча відділом Пасхалова Алла Олександрівна (фото), Бейзерова Ганна Валеріївна (фото), Жайворонок Ірина Григорівна (фото), Крамар Каріна Анатоліївна (фото), Заботіна Наталія Анатоліївна (фото), Матвієнко Вікторія Леонідівна (фото).
У справі хорового та вокального співу незамінними помічниками є концертмейстери: Селіванова М.М., Блінова О.А., Мерлюк І.А., Кібелєва С.І.
Творчий колектив дає учням постійний імпульс творчого піднесення. Важливо, що діти бачать результат свого навчання, беруть активну участь у різноманітних конкурсах та культурних заходах.

Комментирование закрыто.

Отделения